duminică, 12 octombrie 2008

Viaţa merge pe Carburant Greu

..o încercare de traducere a piesei "Heavy Fuel" dela Dire Straits..

Ultima dată când am fost treaz..
Mamă ce-am îndurat..
Cea mai nasoală mahmureală
Din câte-au existat.
Am luat 6 hamburgheri
Şi-o baterie de vin..
Nicotină la desert..
Doar ca să îmi revin..
Căci dacă vrei să faci faţă..
Ca să poţi trece prin viaţă..
Trebuie să ai la bord.. combustibil greu.

Viaţa mea e aşa de clară
Precum un cer senin..
Mâncare-fete, mâncare-fete,
Violenţă din plin..
Sexul şi banii sunt
Scopurile mele principale.
Dacă tre' să mă bat
Îmi plac loviturile murdare..
Căci dacă vrei să faci faţă..
Ca să poţi trece prin viaţă..
Trebuie să ai la bord.. combustibil greu.

Nu-mi pasă că ficatul
Abia îmi mai rezistă..
Nu-mi pasă că doctorul
Mi-a dat o veste tristă..
Când maşina mea urâtă
Se va opri între benzi
Voi scrie un bilet de adio
Pe spatele unei amenzi..
Căci dacă vrei să faci faţă..
Ca să poţi trece prin viaţă..
Trebuie să ai la bord.. combustibil greu.



..şi dacă cineva e curios... iată-i în concert...


2 comentarii:

Anonim spunea...

mda....

Anonim spunea...

mda...ebiandrei...